Drogi Kliencie,
Witaj w zakładce “Reklamacja i gwarancja”. Cieszę się, że zdecydowałeś się na zakup biżuterii w moim sklepie. Pragnę zapewnić Ci pełną ochronę zakupionych tu produktów i dlatego informuję o polityce gwarancyjnej oraz o tym, jak możesz skorzystać z reklamacji.
Wszystkie produkty są objęte gwarancją, która obejmuje wady produkcyjne oraz materiałowe. Jeśli zdarzy się, że Twój produkt ma wadę, masz prawo do swobodnej reklamacji. Możesz skorzystać z formularza gwarancyjnego, który znajdziesz poniżej. Wypełnij go dokładnie i wyślij na podany adres e-mail, lub skorzystaj z innej, preferowanej przez Ciebie drogi kontaktu.
Żądanie reklamacyjne zostanie rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zaoferujemy Ci naprawę, wymianę produktu lub zwrot pieniędzy.
Wszelkie inne, szczegółowe informacje dotyczące polityki gwarancyjnej i reklamacyjnej znajdują się w Regulaminie. Zachęcam do zapoznania się z jego treścią, aby uniknąć nieporozumień w trakcie procesu reklamacyjnego.
W razie pytań lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu. Pamiętaj, że jestem do Twojej dyspozycji i postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania, rozwiać wątpliwości oraz pomóc w rozwiązaniu ewentualnych problemów.
Dziękuję za zakupy!
§ 11
Reklamacja i gwarancja
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty, chyba że opis Produktu będący jego charakterystyką wyraźnie stanowi inaczej.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie na podane w niniejszym Regulaminie dane kontaktowe Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, dane Klienta składającego reklamację (dane kontaktowe), oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Możliwy jest zwrot kosztów poniesiony przez Klienta lub wymiana produktu na nowy o ile jest dostępny. Klient zobowiązany wybrać preferowane rozwiązanie.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. elektronicznym wiadomość mailowa lub SMS.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.
- Kupujący może posłużyć się również formularzem reklamacyjnym znajdującym się na stronie internetowej sklepu: www.bizuart.pl/formularzreklamacyjny.