Szanowny Kliencie!

Witaj w sklepie internetowym Biżu ART! Pragnę zapewnić Ci bezpieczne, wygodne i przyjemne zakupy, dlatego też informuję, że zgodnie z obowiązującym prawem, Klienci sklepu internetowego mają możliwość odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. W moim przypadku jest to 14 dni od momentu, w którym wszedłeś w posiadanie towaru.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu.

Warto zaznaczyć, że odstąpienie od umowy na odległość nie przysługuje w przypadku produktów wytworzonych na indywidualne zamówienie, które zostały wykonane specjalnie na Twoje życzenie oraz wysłanych produktów cyfrowych.

Chcę podkreślić, że moje produkty są wykonywane z najwyższą starannością i dbałością o każdy detal. Jestem przekonana, że każdy produkt z naszej oferty spełni Twoje oczekiwania,

Niemniej jednak, jeśli uważasz, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań to, jestem gotowa przyjąć zwrot i zwrócić Ci pieniądze, zgodnie z zapisami Regulaminu. Procedura zwrotu jest prosta i szybka:

  • Zgłaszasz chęć zwrotu.
  • Wypełnij formularz, który przyspieszy moją pracę. Przykładowy znajdziesz poniżej, swobodnie możesz użyć też każdego innego lub napisać ręcznie. Gotowy formularz zapakuj wraz ze zwracanym produktem lub wyślij elektronicznie.
  • Wyślę Ci opłaconą etykietę przesyłki wybranego przez Ciebie przewoźnika, drogą komunikacji elektronicznej.
  • Pakujesz produkt (ewentualnie formularz), nalepiasz wydrukowaną etykietę i wysyłasz.
  • Ja, tuż po otrzymaniu kompletnego produktu odsyłam pieniądze, pomniejszone o koszt przesyłki zwrotnej, zgodnie z cennikiem wybranego przewoźnika.

Aby sfinalizować zwrot, nie potrzebuję paragonu wystarczy jedynie dowodu zakupu – np. potwierdzenie wykonania przelewu.

Pragnę zapewnić pełne zadowolenie z oferowanych produktów. W przypadku, gdybyś nie był zadowolony z zakupionego u nas produktu, oferujemy elastyczną politykę zwrotów, w tym również możliwość częściowego zwrotu pieniędzy w określonych sytuacjach.

Sytuacje, w których rozważamy częściowy zwrot pieniędzy:

  • Niewielkie Uszkodzenia lub braki w produkcie: Jeśli produkt, który otrzymałeś, posiada niewielkie uszkodzenia lub braki, istnieje możliwość częściowego zwrotu pieniędzy. W takim przypadku proszę o dostarczenie odpowiednich dokumentów fotograficznych jako uzasadnienia.
  • Różnice w Specyfikacjach: Jeżeli produkt odbiega od opisu na stronie internetowej pod względem koloru, wymiarów czy innych kluczowych specyfikacji.
  • Nieoczekiwane Kwestie Jakościowe: W przypadku, gdybyś zauważył nieoczekiwane kwestie jakościowe w zakupionym produkcie, proszę o niezwłoczny kontakt.

Wszystkie inne szczegóły dotyczące zwrotu lub kwestii finansów znajdziesz w Regulaminie. Jeśli masz jakieś pytania, skorzystaj z zakładki „Kontakt”. Chętnie rozwieję Twoje wątpliwości. Liczę na szczery feedback, który pozwoli mi na ciągłe doskonalenie jakości moich produktów i usług. Dziękuję za zakupy w sklepie. Życzę miłego dnia!

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem, że zwrócony przedmiot dotarł. Zostaniesz powiadomiony również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy wraz ze stosownym wyjaśnieniem.

Spóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zaksięgowany zostanie zwrot pieniędzy, często upływa pewien czas.

Jeśli wykonałeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, proszę o pilny KONTAKT

Wyprzedaż przedmiotów

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w cenie regularnej. Przedmioty objęte wyprzedażą nie podlegają zwrotowi.

Wymiana

Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, prosimy o KONTAKT i wyślij swój przedmiot na adres wskazany w informacji zwrotnej.