Drogi Kliencie,

Witaj w zakładce “Reklamacja i gwarancja”. Cieszę się, że zdecydowałeś się na zakup biżuterii w moim sklepie. Pragnę zapewnić Ci pełną ochronę zakupionych tu produktów i dlatego informuję o polityce gwarancyjnej oraz o tym, jak możesz skorzystać z reklamacji.

Wszystkie produkty są objęte gwarancją, która obejmuje wady produkcyjne oraz materiałowe. Jeśli zdarzy się, że Twój produkt ma wadę, masz prawo do swobodnej reklamacji. Możesz skorzystać z formularza gwarancyjnego, który znajdziesz poniżej. Wypełnij go dokładnie i wyślij na podany adres e-mail, lub skorzystaj z innej, preferowanej przez Ciebie drogi kontaktu.

Żądanie reklamacyjne zostanie rozpatrzone niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zaoferujemy Ci naprawę, wymianę produktu lub zwrot pieniędzy.

Wszelkie inne, szczegółowe informacje dotyczące polityki gwarancyjnej i reklamacyjnej znajdują się w Regulaminie. Zachęcam do zapoznania się z jego treścią, aby uniknąć nieporozumień w trakcie procesu reklamacyjnego.

W razie pytań lub wątpliwości, zachęcam do kontaktu. Pamiętaj, że jestem do Twojej dyspozycji i postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania, rozwiać wątpliwości oraz pomóc w rozwiązaniu ewentualnych problemów.

Dziękuję za zakupy!

§ 11

Reklamacja i gwarancja

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  2. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty, chyba że opis Produktu będący jego charakterystyką wyraźnie stanowi inaczej.
  3. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  4. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  5. Reklamację należy zgłosić pisemnie na podane w niniejszym Regulaminie dane kontaktowe Sprzedawcy.
  6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, dane Klienta składającego reklamację (dane kontaktowe), oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  7. Możliwy jest zwrot kosztów poniesiony przez Klienta lub wymiana produktu na nowy o ile jest dostępny. Klient zobowiązany wybrać preferowane rozwiązanie.
    • Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
    • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  9. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. elektronicznym wiadomość mailowa lub SMS.
  10. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy.
  11. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.
  12. Kupujący może posłużyć się również formularzem reklamacyjnym znajdującym się na stronie internetowej sklepu: www.bizuart.pl/formularzreklamacyjny.